woensdag 12 juni 2013

Winactie! Win jij deze luxe Handmixer?

En De Winnaar is: Dorine van Sliedrecht!! Gefeliciteerd!






Mijn blog is inmiddels wel echt een deel van me geworden. Het bestaat nu dik 2 jaar en ik ben er elke dag wel even mee bezig. Alles heb ik zelf gedaan. De layout, het ontwerpen. Met vallen en opstaan. Elke keer leer ik weer bij. Hij zal dan ook nooit klaar zijn en alleen maar groter groeien! Het leuke van groter groeien is dat je gaat opvallen. Zo heb ik nu een Sponsor! Ik ben zo dankbaar voor de reis die ik maak. Er zijn niet veel mensen die hun centjes kunnen verdienen met alles waar ze van houden. Natuurlijk is een blog alleen lang niet genoeg voor een dik belegde boterham.

Maar samen met de workshops en bestellingen kom ik toch een heel eind. Dat had ik 3 jaren geleden echt nooit gedacht! Ik ben een bofferd dat ik de hele dag met suiker mag spelen en daar mijn brood mee mag verdienen. En dat kan natuurlijk allemaal dankzij jullie. Dus ik ben blij dat ik nu iets terug kan doen!

Ik hoop nog veel meer te mogen bloggen. Zijn er nog dingetjes die jullie willen zien? Laat het me weten, dan doe ik mijn best om het te laten zien! Kun je iets niet terugvinden of heb je andere tips of suggesties voor dit blog? Ik ben blij met alle feedback om het voor iedereen zo overzichtelijk en mogelijk te houden. Dankjewel allemaal!!

"Dat is heel leuk Karen Anne....Maar waar is nou die winactie???" Hahaha


Nou tadaaaa! Ik mag van Fonq.nl deze prachtige mixer weggeven! Het enige wat je moet is onderstaande stappen volgen. Je kunt zelfs 3 keer kans maken!
De Allure handmixer is stijlvol uitgevoerd in roestvrij staal. De mixer heeft een LCD display met tijdindicatie en een uitwerpknop voor het eenvoudig verwijderen van accessoires. Ook heeft het apparaat zes snelheidsinstellingen en een turbofunctie. 

 • Stijlvolle, eigentijdse handmixer
 • Materiaal: Geborsteld RVS
 • Vermogen: 350 watt
 • 6 snelheden en turbofunctie
 • LCD display met tijdindicatie 

Wat moet je doen om te winnen? 

Stap 1:  Laat hieronder een berichtje achter met je naam....
Dat was het! Je naam gaat dan in de hoge hoed en op 28 juni trek ik daar een naam uit!

Maaaar je kunt nog 2 extra winkansen bij elkaar sprokkelen door de


Vergeet niet je extra winkansen te vermelden in je berichtje hieronder. Dus facebook en/of twitter Je naam gaat dan 3 keer in de hoed!

Hier kun je de mixer online bekijken.

En misschien wil je wel verder shoppen! Fonq.nl warenhuis!

Deze winactie is beschikbaar voor bewoners van Nederland en België!


Heel veel succes allemaal! :)

Zoete Groetjes!

Karen Anne