maandag 12 maart 2012

De Exclusieve Swirly Workshop


Swirly Baroque Flower! Ach ja, de Swirly workshop gaat natuurlijk ook nog gewoon door. En ik dacht, het wordt eens tijd voor een update. Even iets anders om te laten zien. Deze workshop heeft het dus maar luxe met 2 workshop voorbeelden. Deze dummie staat in mijn huiskamer en gaat mee als ik een proeverij heb. Ook bij deze taart komen de verschillende technieken aan bod van de Swirly vorm zelf, het carven van de cake, het werken met reliëf en het versieren met onder andere dust. Daarnaast is het natuurlijk een dag vol gezelligheid!
Kijk vooral even bij de workshopresultaten van een aantal dames die jullie al zijn voorgegaan in binnen- en buitenland.

Ik heb ervan genoten tot nu toe dames! Ik ben hem ook nog lang niet beu! Haha. Nog even geduld, de nieuwe workshops komen eraan. Wil je graag als een van de eersten weten wat de nieuwe workshops zijn? Stuur me dan even een mailtje op info@karen-anne.com en wordt lid van de nieuwsbrief.
Ik hou je dan helemaal op de hoogte van alle ontwikkelingen rond de workshops.
Daar kun je ook terecht voor al je vragen omtrent het organiseren van een gastworkshop. Ik leg je graag uit wat je kan verwachten.

Dames, ik loop over van de ideeen....nou moet ik het nog in 1 taart samenbrengen....Dus ik moet maar veel gaan oefenen....ik zal mijn oven maar eens aanzetten...

Oja, voor ik ga, je kan bij "Workshops" nog meer lezen over de Swirly Baroque. ;)