donderdag 15 december 2011

Fabienne Swirly



"Graag een taart met roze, paars, oranje en rood, topsy turvey, over the top en bling mag"

Ok mevrouw! Woohoo dat zijn de opdrachten hoor. Beetje last minute, maar die doe ik wel graag tussendoor. Ik heb me helemaal uitgeleefd in een paar uur tijd. De bling heb ik uiteindelijk maar beperkt tot de swirly randjes, want het werd een beetje TE.. Zelfs naar mijn smaak haha.
Tijn heeft de hele ochtend gestaard naar de taart toen hij af was. Ik heb hem maar gauw ook een taart beloofd. Hij is bijna jarig, dan wordt hij twee en hij was erg duidelijk wat voor taart hij wilde....Een pooh taart. Owjeee....dan kan mama weer boetseren oefenen. Misschien gaat knorretje deze keer wat sneller dan de laatste keer toen ik er 3 uur mee bezig was...
Op tijd beginnen Karen.....Zeg ik nu....maar ik zie mezelf alweer stressen....

Maar eerst even deze taart in het zonnetje, want ondanks dat ik krap in mijn tijd zat ben ik erg tevreden. Ik vind de kleuren lekker knallen en heb ook nog wat dingetjes uitgeprobeerd, onder andere verschillende kleuren bolletjes tegen elkaar aan uitrollen en daar vormpjes uitsteken. Leuk effect. Mijn snelle swirl roosjes weer kunnen doen. Die zijn geboren tijdens het maken van de Swirly Colette en absoluut een blijvertje voor een snelle abstracte filler bloem.
Heerlijk hoor lekker aanmodderen met taart :)