maandag 18 juli 2011

DUO Dag- workshop!



Door omstandigheden heb ik een tijdje terug een grote workshop in Roosendaal af moeten lasten. Ik had 2 inschrijvingen tot dusver . Deze dames hadden zich samen ingeschreven en ik besloot om de workshop bij mij thuis te proberen, mits ze daarmee akkoord zouden gaan natuurlijk.
Dat was gelukkig geen probleem. Lekker intiem ook zo met zijn 3-en. Manlief en kind waren niet thuis, dus ik kon lekker aan de slag! De dames waren hardstikke spontaan en gezellig. Het was vanaf het eerste moment al alsof ik ze wekelijks zag. Lekkere taartmutsen, net zoals ik!
We zijn lekker aan de slag gegaan met de swirly en aan het einde van de dag stonden er twee complete swirly-stapels op de showtafel. De meiden waren blij, ik was blij. Helemaal geslaagd.
Jammer dat ik zulke workshops niet vaker kon doen....Op zaterdagen werk ik vaak op locatie, maar door de weeks....zou het trouwens best kunnen. Een kleine peiling op hyves zorgde voor een aantal geïnteresseerden, dus bij deze maak ik het officieel.

Vanaf nu:

De DUO Dagworkshop!

Kom samen met een vriendin bij mij thuis in Roosendaal een dagworkshop volgen. Vantevoren kiezen we samen een taart uit, een Swirly, de tas of misschien een andere taart van mij die jullie mooi vinden om te leren maken! Wel moeten jullie allebei hetzelfde ontwerp kiezen. Deze workshop is ook voor de minder gevorderden alsmede gevorderden.
Over het algemeen is deze workshop op vrijdagen, maar in overleg kan ook een andere dag van de week afgesproken worden. Heb je geen taartvriendin bij de hand, geen probleem, geef je dan solo op, dan zoeken we er een maatje bij voor je, doe een oproep op de taarten fora, of via de social media als Hyves en Facebook...Wie weet hou je daar ook weer een leuk contact aan over :)

De workshop kost 99,95 euro per persoon inclusief koffie, thee, iets lekkers een lichte lunch en natuurlijk een bom gezelligheid!
Jullie mogen wel zelf de cakes meenemen die we nodig hebben. We stapelen altijd 2-hoog. :)

Graag inschrijven op info@karen-anne.com. Alleen daar heb ik een compleet overzicht van agenda en deelnemers. Mail me gerust als je interesse hebt, dan stuur ik je de voorwaarden op!


Misschien tot snel in Roosendaal!